Reklamačný poriadok – SimEdu, Simulačno-Edukačné centrum SČK

1. Úvodné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky uplatňovania reklamácií zo strany účastníkov kurzov (spotrebiteľov) v súvislosti s poskytovanými vzdelávacími službami Slovenského Červeného kríža, Územného spolku Žilina, Moyzesova 38, 010 01 Žilina, IČO: 00416169 (ďalej len „SimEdu“).
Reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskym zákonníkom.

2. Právo na reklamáciu

Účastník kurzu má právo uplatniť reklamáciu v prípade, ak poskytnutá služba (kurz) obsahuje nedostatky alebo nezodpovedá dohodnutým podmienkam (napr. nesprávny typ kurzu, zmena dátumu bez predchádzajúceho oznámenia, neprofesionálny prístup lektora, organizačné nedostatky, nevhodné priestory alebo iné objektívne zlyhania v kvalite poskytovaných služieb).

3. Uplatnenie reklamácie

Reklamáciu je možné uplatniť:

  • osobne v kancelárii Slovenského Červeného kríža, Územného spolok Žilina,

  • e-mailom na adresu: zilina@redcross.sk

  • písomne poštou na adresu: Slovenský Červený kríž, Územný spolok Žilina, Moyzesova 38, 010 01 Žilina.

Reklamáciu je potrebné podať bez zbytočného odkladu, ideálne do 48 hodín od vzniku situácie, ktorá je dôvodom reklamácie. V reklamácii je potrebné uviesť:

  • identifikáciu kurzu a dátum jeho konania,

  • popis problému alebo nedostatku,

  • prípadné dôkazy (napr. fotografia, komunikácia, dokumentácia).

4. Vybavenie reklamácie

Po prijatí reklamácie:

  • reklamácia bude zaevidovaná a účastník dostane potvrdenie o jej prijatí,

  • SimEdu sa zaväzuje reklamáciu vybaviť najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia,

  • účastník bude o spôsobe vybavenia reklamácie informovaný e-mailom alebo písomne.

Spôsoby vybavenia reklamácie:

  • poskytnutie náhradného kurzu alebo termínu,

  • primeraná zľava z ceny kurzu,

  • vrátenie zaplatenej sumy,

  • iné vzájomne dohodnuté riešenie.

5. Ochrana osobných údajov

Všetky osobné údaje poskytnuté účastníkom v rámci reklamačného konania budú spracované v súlade s nariadením GDPR. Údaje budú použité výhradne na účel vybavenia reklamácie.

6. Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 01. 01. 2025 a je zverejnený na webovej stránke simedu.sk a k dispozícii v kancelárii Slovenského Červeného kríža, Územného spolku Žilina.